![[Pe felia BTL] Andreia Dinu si Cristian Paraschiv (Fieldstar): In-store & HoReCa raman o componenta importanta de business, generand undeva la 70% din contextele nevoii unei activari de brand](https://media.iqads.ro/2016/11/collagefield-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Pe felia BTL
![[Pe felia BTL] Andreia Dinu si Cristian Paraschiv (Fieldstar): In-store & HoReCa raman o componenta importanta de business, generand undeva la 70% din contextele nevoii unei activari de brand](https://media.iqads.ro/2016/11/collagefield-cover-410.jpg)
![[Pe felia BTL] Simona Kovacs, Skepsis: Ceea ce numim in BTL Customer Journey este un Hero's Journey, consumatorul trebuie tratat ca eroul povestii](https://media.iqads.ro/2016/10/simona-kovacs-cover-410.jpg)
[Pe felia BTL] Simona Kovacs, Skepsis: Ceea ce numim in BTL Customer Journey este un Hero's Journey, consumatorul trebuie tratat ca eroul povestii
![[Pe felia BTL] Silvia Teodorescu, Zaga Brand: BTL-ul trebuie sa te impresioneze in realitatea cotidiana, dupa ce realitatea virtuala a facut promisiunea](https://media.iqads.ro/2016/10/silvia-teodorescu-senior-partner-zaga-brand-cover-410.jpg)
[Pe felia BTL] Silvia Teodorescu, Zaga Brand: BTL-ul trebuie sa te impresioneze in realitatea cotidiana, dupa ce realitatea virtuala a facut promisiunea
![[Pe felia BTL] Raluca Zamfir, RANEvents: Cea mai mare provocare a BTL-ului este sa transforme “utilizatorii” in “clienti”](https://media.iqads.ro/2016/10/raluca-zamfir-cover-410.jpg)
[Pe felia BTL] Raluca Zamfir, RANEvents: Cea mai mare provocare a BTL-ului este sa transforme “utilizatorii” in “clienti”
![[Pe felia BTL] Maia Ștefănescu, Oval: Ce trebuie noi să facem la fiecare brief e să scoatem esența brandului din cutie și să o plimbăm printre consumatori](https://media.iqads.ro/2016/10/maia-stefanescu-cover-410.jpg)
[Pe felia BTL] Maia Ștefănescu, Oval: Ce trebuie noi să facem la fiecare brief e să scoatem esența brandului din cutie și să o plimbăm printre consumatori
![[Pe felia BTL] Joaquin Bonilla (Wunderman): La finalul zilei, consumatorii vor trece intotdeauna de partea brandurilor active](https://media.iqads.ro/2016/10/wundermanro-cover-410.jpg)
[Pe felia BTL] Joaquin Bonilla (Wunderman): La finalul zilei, consumatorii vor trece intotdeauna de partea brandurilor active
![[Pe felia BTL] Raluca Ghilea, Perceptum: Orice concept creativ castigator incepe intotdeauna cu o munca ce poate parea neinteresanta, dar care face diferenta: munca de cercetare](https://media.iqads.ro/2016/09/raluca-ghilea-foto-cover-410.jpg)
[Pe felia BTL] Raluca Ghilea, Perceptum: Orice concept creativ castigator incepe intotdeauna cu o munca ce poate parea neinteresanta, dar care face diferenta: munca de cercetare
![[Pe felia BTL] Mihaela Bourceanu (Mercury360): Brandul trebuie sa fie cameleonic, sa se construiasca dintr-o serie de expuneri si experiente](https://media.iqads.ro/2016/10/mihaela-bourceanu-cover-800-cover-410.jpg)
[Pe felia BTL] Mihaela Bourceanu (Mercury360): Brandul trebuie sa fie cameleonic, sa se construiasca dintr-o serie de expuneri si experiente
![[Pe felia BTL] Valentin Vacarus (Godmother): Brieful de BTL ar fi bine sa fie subordonat unor obiective de business: numar de leaduri, numar de participanti, numar de adrese de e-mail](https://media.iqads.ro/2016/09/vv-cover-410.jpg)