[Pe felia BTL] Joaquin Bonilla (Wunderman): La finalul zilei, consumatorii vor trece intotdeauna de partea brandurilor active

[Pe felia BTL] Joaquin Bonilla (Wunderman): La finalul zilei, consumatorii vor trece intotdeauna de partea brandurilor active

Ce inseamna brand activ? Unul care face si drege, care se implica in relatia cu consumatorii lui, vizibil si oportun. Restul e doar publicitate conventionala, care se pierde in zgomotul de fundal, spune Joaquin Bonilla (Executive Creative Director si Managing Partner Wunderman). Iar activitatea obligatorie a unui brand presupune, iata, un ping pong consecvent intre BTL si digital, concretizat in actiuni bazate pe obiceiuri de viata si de consum.

Cu alte cuvinte, nici proverbialele nu mai sunt ce-au fost in lumea asta tumultoasa a comunicarii; pe langa "ochii care nu se vad", se uita si aia care doar se vad si atat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Related