[Marcom 2024] Raluca Zamfir: 2024 este inca un an cu multe necunoscute si posibile turbulente. Provocarea este de a comunica creativ si a avea rezultate cu bugete limitate

[Marcom 2024] Raluca Zamfir: 2024 este inca un an cu multe necunoscute si posibile turbulente. Provocarea este de a comunica creativ si a avea rezultate cu bugete limitate

O să fie bine, spune Raluca Zamfir, Managing Partner RAN Communication. Industria de comunicare a fost încercată mereu, iar acum este într-o continuă transformare și adaptare. Strategia de urmat: rabdare, optimism, dans in ritmul muzicii impus de schimbarile pietei.

”Viteza cu care putem comunica corect si eficient, publicul cu care ne conectam, targetarea tot mai precisa a audientei, canalele si mijloacele de comunicare pe care le folosim zi de zi, toate le-am invatat din mers”, spune Raluca.

Povestim în continuare cu Raluca Zamfir despre trendurile din acest an, factorii care influențează industria creativă, planurile agenției și proiectele de anul trecut.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie independenta de comunicare, cu o istorie de 12 ani si cu o experienta ampla in zona de consumer experience.Viziunea RAN Communication este sa creeze plus-valoare pentru clientii sai,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related