[Marketing de viteza] Raluca Duta (The Bridge/Golin): Degeaba faci real-time marketing daca pe Facebook raspunzi la mesaje o data pe saptamana

[Marketing de viteza] Raluca Duta (The Bridge/Golin): Degeaba faci real-time marketing daca pe Facebook raspunzi la mesaje o data pe saptamana

De la asa-numitul newsjacking la adevaratul real-time marketing (RTM) e doar un pas, insa este unul al naibii de important. Sa le discutam pe ambele, dar sa o facem separat si in cunostinta de cauza, ne indeamna Raluca Duta, Chief of The Bridge la Golin. Cum ar spune un Eminem al comunicarii, "will the real RTM please stand up?".

Ideea este ca un brand caruia nu ii este teama sa se joace un pic in timp real este perceput drept un brand care se adapteaza usor si musteste de creativitate. Desigur, mai sunt si acei clienti, pe care haideti sa-i descriem ca "too big to play", care din motive obiective nu-si permit sa fie prea fasneti atunci cand oportinitate le bate la usa. Ii intelegem. Si ii discutam pe toti in continuare, impreuna cu Raluca.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related