[Adio, 2016] Cristina Oncescu (pastel) si bilantul unui an care a intrat in istorie

[Adio, 2016] Cristina Oncescu (pastel) si bilantul unui an care a intrat in istorie

Materia preferata a lui 2016 a fost politica, spune Cristina Oncescu, Senior Strategic Planner pastel, insa publicitatea a incercat sa mearga pe urmele ei, marcand cele mai importante momente. Un bilant sugestiv mai jos, la inceput de 2017.

 

Schimbare.

 

Nu a fost urat, ci foarte interesant. Da, au fost multe evenimente tragice, dar asa se intampla in fiecare an. Daca americanii decreteaza ca a fost cel mai urat an, asta nu inseamna ca a fost cel mai urat pentru tot mapamondul.

Interesant in 2016 a fost ca in cel putin trei cazuri – Brexit, alegerea lui Donald Trump si victoria PSD in alegerile parlamentare – am vazut ca promisiunea populista a unei vieti mai bune (in fine, ce inteleg oamenii din fiecare tara printr-o viata mai buna) conteaza mult mai mult decat orice argument rational si intelectual. Si am mai vazut ca Facebook-ul si endorsement-ul celebritatilor nu au chiar atat de multa influenta cand vine vorba de a convinge masele sa voteze “corect”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related