Povestea băiatului căruia îi era dor de mama

Povestea băiatului căruia îi era dor de mama

Sunt spoturi cărora te opui de la început, pentru că le știi strategia: vor să te facă să plângi, pentru a deveni sensibil la brandul promovat. Un cățel rătăcit care te privește duios. Un copil murdar de ciocolată. Nu ai scăpare. Și chiar dacă știi, ca și în filme, că sunt doar actori care joacă niște personaje care mor, tot suferi. În ciuda convențiilor universal stabilite ale poveștilor sau a planurilor de marketing din spatele lor, oamenii se lasă manipulați. 

Așa cum ne-am lăsat și noi făcuți piure emoțional de reclama asta la Zillow, făcută de Deutsch.

Pentru că dincolo de target și vânzări și brand, este firul acela invizibil care leagă oamenii și îi obligă să simtă:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related