DVD-ul bate VCR-ul

Adweek prezinta stirea conform careia DVD-urile sunt mai raspandite decat aparatele video, conform unui raport realizat de Nielsen Media Research.

In cel de-al treilea quarter al anului 2006, numarul posesorilor de DVD-uri a urcat 6 procente, atingand 81,2% in comparatie cu anul trecut, in timp ce aparatele video au inregistrat o scadere de 4,5%, totalizand 76,5 procente.
In 1999, cand Nielsen a inceput sa monitorizeze detinerea de DVD-uri, patrunderea DVD-urilor era de 6,7 procente, eclipsate de cele 88,6 procente ale VCR-ului.
Studiul a urmarit, de asemenea, detinerea altor tehnologii media. Comparand cu anul trecut, raspandirea televiziunii prin cablu a crescut cu 2 procente, atingand 64%, iar accesul la internet a totalizat 70%. Patrunderea PC-ului si a PDA-ului a fost scazuta, de 74%, respectiv 17%, iar numarul celor care detin telefoane mobile a crescut la 75%.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related