Experimental vs. experienta publicitara

Buzz cu Puiu Oncescu (Associated Creative Director, GAV)

IQads: Cum se vede advertisingul romanesc in 2008, dupa aproape doua decenii in domeniu?
Puiu Oncescu: E o intrebare ciudata, eu nu m-am oprit din a lucra in advertising de atunci, din 90', exceptand concediile si zilele medicale, asa ca schimbarea advertisingului pentru mine s-a facut aproape pe nesimtite. Dar daca e sa stau asa, pe un loc inalt si sa contemplu, as zice ca mi se pare advertisingul acum in Romania mai putin pasional dacat atunci la inceputuri, mult mai mult business imbracat in haine mai frumoase, iar asta se vede si fatza de acum 5-7 ani, chiar daca executiile sunt mai creative, mai premiate decat atunci. Inseamna ca oamenii ce il fac acum sunt mai buni, mai invatati, mai creativi, dar eu cred ca sunt si mai reci, mai putin pasionati, dar mult mai piarizati ( na ca sa inventez si eu un cuvant desi poate el exista deja in jargonul de ad business). Cu exceptiile de rigoare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

adrian lupu
acum 15 ani
Cum o fi fost "atunci, la inceputuri" si mai ales ce a "inceput" Puiu - nu ne spune. Daca ar fi insa sa stam pe un loc mai jos asa, am intrezari: a inceput sa vorbeasca prin presa electronica.


Branded


Related