Scrisoare deschisa adresata Comitetului de Organizare EFFIE 2008

Stimati membri ai comitetului,

Prin prezenta dorim sa contestam o eroare de procedura, care a condus la obtinerea de merite de catre o alta entitate decat cea care a lucrat la dezvoltarea campaniilor premiate, si, prin urmare, consideram ca premiile acordate Timisoreana in categoriile Alcoholic Drinks si Sustained Success trebuie reatribuite clientului Ursus Breweries, si nu agentiei GMP.

Conform regulamentului, in cazul in care exista mai multi coautori, ar trebui sa existe o intrare mixta si in niciun caz lucrarea nu ar trebui submisa din partea unei singure agentii: "Space has been provided for a second and a third agency name and a second client name. Campaigns that are produced by multiple parties (advertising agencies, media companies, etc.) can only be submitted once for consideration - parties must submit a joint entry."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Mihai Barsan
acum 15 ani
Ma uit in ochi la americani

Ma uit in ochi la engleji...

http://www.planetamoldova.net/snd/hituri/invidia.mp3

Diana Caracota
acum 15 ani
smells like trouble :|
Ioana Gligor
acum 15 ani
ce zic cei doi baieti, n-ai cum sa-i contrazici...daca si itsy bitsy a luat effie, nu-i de mirare ca timisoreana li s-a parut ca li se cuvine
poe poe
acum 15 ani
nu ca aceasta campanie timisoreana ar fi marea scula... nici nu cred ca a spart piata... voi, juratii la effie, chiar credeti ca o campanie bazata pe traditii misca romanii care se bat pe locuri de parcare???

insa faptul ca doua agentii grele, premiate, de succes, doi oameni vedeta, contesta un premiu care conteaza in industrie exact cit ia o furnica pe p...alma piciorului este absolut penibil, jenant, ridicol, de porc, de kakao, de shit... si lista de atribute poate continua.

va pare rau ca nu ati luat grand prix-ul? eu, poe, vi-l dau, pentru ziua barbatului. dar nu si pentru mult-premiata campanie maggi. e leo mai fericit? esti, razvan? bine. ai luat effie in romania. in locul lui coliban, din moscova, in locul lui felix. felicitari. i-am retras premiul sfintiei sale.prin puterea mea. TI-E mai bine?

MIE NU MI-E!!!

Kiki Miau
acum 15 ani
Daca nu mai avem Ad'Oru', zic sa ne mutam cu contestatiile pe Effie!

Pina una-alta, oamenii de la GMP dadura Cezarului Lowe ce-i al sau in fiecare comunicat emis pe tema premiilor. De ce n-a inscris Lowe campania in Effie? Nu permitea regulamentul? Intreb doar, ca nu stiu exact.

robert zara
acum 15 ani
ca in politica. de 2 lei!

spiritul balcanic ne macina, confirmarile cautate cu disperare ca suntem 'tari' ne transforma in niste baietei care nu au castigat la x si 0.

ookkklll ooollljjj
acum 15 ani
Ia sa vedem, daca gmp-ul a castigat pitch-ul din 14 martie asta inseamna ca le-au ramas 291 de zile pana la 1.01.08, perioada in care se presupune ca nu au facut decat un spot iar creativitatea celor de la LOWE a fost suficienta pentru a mentine brand-ul Timisoreana in picioare fara sa mai fie nevoie de alta sustinere in toata aceasta perioada.

Ma lashi azi?!?!?!?!

Dragos nume
acum 15 ani
@REMUS.AKE

Oricat de dur ti s-ar parea GMP chiar a facut doar 2 spoturi in perioada asta. Daca esti curios le poti vedea in site, daca ai rabdare sa le cauti.

Nu dau cu piatra, insa as fi curios sa vad (daca are cineva timp sa caute si sa posteze) miscarile strategice ale lui GMP pentru brandul Timisoreana, de cand au luat contul.

Nu uita ca spoturile GMP (al doilea foarte misto, de altfel) sunt pt. Cupa Romaniei.

De ce n-o fi incris SAB povestea, asta ma depaseste. Si cred ca aici e cheia povestii.

robert zara
acum 15 ani
si dezgust sa crezi ca performantele unui brand stau in 2 sau 9 spoturi tv, sunt multi alti factori care determina succesul unui brand.

e foarte buna berea!!!



Branded


Related