Articole care fac referire la Ursus Breweries
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Ursus Breweries
București devine epicentrul acțiunii climatice. 10 motive să participi la Climate Change Summit 2025
400 de specialiști din peste 10 țări, la cea mai mare conferință de Employer Branding din CEE. PORR România – partener principal în cadrul EBcon 2025
Învață de la legendele advertisingului Est European. 24-25 Aprilie: “Brands Talk: Identity & Culture”
Românii și cumpărăturile: 3 din 4 consumatori merg în magazine pentru reduceri și promoții, plasările determină achiziția
For the love of Creativity: Romanian Young Lions 2025. Empowered by Raiffeisen Bank Romania and Ursus Breweries
#TheAlternativeSchool anunță căștigătorii Young Lions 2025. Destinație Cannes Lions, cu susținerea Raiffeisen Bank România & Ursus Breweries
Creștere susținută pentru Highlight Group și în 2024: cifră de afaceri cu 60% mai mare pentru Highlight PR și cu 30% pentru Highlight Agency
Carré Noir Bucharest câștigă un Red Dot Award în primul an de la lansarea oficială cu proiectul de identitate pentru MINA Museum
Maria Sarivan, Carré Noir | Explorând Brandingul Cultural și de Destinație: Tendințe și context actual la nivel național
[SoMe Update] Ana Pogonariu: Oamenii au uitat să mai fie autentici. Atât ei cu ei, cât și brandurile pe care le comunică
Peste 15 speakeri internaţionali şi locali la EBcon. Cea mai mare conferinţă internaţională de Employer Branding din România
PEPSI și Highlight Agency colaborează pentru a dezvălui noua identitate de brand printr-un captivant spectacol imersiv
[România reală] Alexandru Zodieru: România este mult mai diversă și mai complexă decât se prezintă adesea. Există o varietate de stiluri de viață, de la urbanul modern la ruralul tradițional
321sport și Cheil Centrade lansează inițiativa #FugiCaSăFugă prin care kilometrii alergați în aplicația Alergado ajută femeile să fugă din relații abuzive prin consultanța Asociației ANAIS
Peste 3.000 de joburi la Angajatori de TOP Timișoara. Top 5 criterii pe care trebuie să le îndeplinească un candidat în 2024
Se caută un logo pentru Mamaia. Mihai Bârsan & Alex Icodin: Logo-ul trebuie deci să aibă această vibrație, de dragoste de viață, bucurie și sclipire
Pareto Report: acei 20% dintre românii care au cele mai mari venituri generează 32 miliarde de euro, adică 40% din veniturile nete anuale










































