Pozitia Millenium Communications in legatura cu retragerea premiului obtinut de GMP la AdPrint 2009

Din cauza unor considerente tehnice, care tin de regulamentul competitiei, suntem nevoiti sa retragem punctele obtinute de GMP pentru campania "De ce iubim Bucurestiul". Desi categoria AdPrint Innovative Media este una noua, am pastrat, totusi, in regulament, acel aliniat care restrictioneaza intrarea in competitie a lucrarilor mai vechi de un an. A trebuit, astfel, sa refuzam, participarea mai multor campanii din Europa sau din Romania si, iata, astazi suntem nevoiti sa stergem din statisticile oficiale AdPrint punctele obtinute de GMP.

Regretam faptul ca din cauza unor neintelegeri in ceea ce priveste regulamentul tehnic al competitiei ii punem pe colegii nostri de la GMP intr-o situatie inconfortabila, stirbindu-le, astfel, bucuria castigarii Ingerului AdPrint cu o campanie atat de vizibila. Regretam necesitatea acestui demers cu atat mai mult cu cat juriul din acest an a apreciat foarte mult aceasta lucrare, intr-un context in care foarte putine campanii romanesti au reusit sa faca fata unor standarde foarte ridicate ale unui juriu foarte pretentios.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related