OgilvyEarth lucreaza pro bono pentru Conferinta ONU "Climate Change"

Ogilvy extinde activitatea diviziei implicate in proiecte ecologice, OgilvyEarth Australia, la nivel global, o data cu lansarea campaniei pentru Conferinta ONU privind schimbarile climatice, eveniment ce va avea loc la Copenhaga, informeaza Brand Republic Asia.

OgilvyEarth a castigat proiectul pro bono in urma unui pitch in care au mai participat agentii precum DDB, Dentsu, Interbrand. Proiectul a fost adoptat in urma colaborarii dintre IAA (International Advertising Association) si ONU.

Campania va fi lansata la jumatatea lunii iunie si va urmari sa redefineasca summit-ul de la Copenhaga ca pe un referendum pentru viitorul planetei. Seth Farbman (MD, Ogilvy & Mather Worldwide) a declarat ca scopul campaniei este de a da nastere unei miscari globale care sa-i influenteze pe delegatii ce vor fi prezenti la Conferinta sa nu incheie evenimentul fara a face un progres real in directia salvarii planetei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related