IAA Romania are Editor in Chief pentru iaa.ro

Din Ianuarie 2007, web-site-ul asociatiei IAA Romania se lanseaza ca site de stiri si informatii pentru mediul de comunicare din Romania. Acoperind arii precum publicitate, marketing, PR, cercetare sau media, web site-ul se va relansa in ianuarie 2007 si va include atat o zona de acces liber pentru intreaga comunitate de marketing si comunicare cat si o sectiune dedicata exclusiv membrilor IAA.

Aici se vor gasi zilnic stiri si analize din intreaga industrie de comunicare din Romania cat si din intreaga organizatie globala IAA care are filiale in 76 de tari din intreaga lume. iaa.ro va gazdui, de asemenea, un Amfiteatru online, dedicat studentilor Scolii IAA.

"Prin specificul organizatiei dar si prin parteneriatele existente, IAA Romania are acces direct la informatii pretioase atit din mediul romanesc cit si din cel international. Consider ca aceste informatii pot fi foarte folositoare industriei de comunicare iar iaa.ro poate fi mijlocul prin care toata industria sa fie conectata la ce se intampla in plan european dar si intern, mai ales in contextul integrarii. De asemenea, IAA are credibilitatea necesara unui astfel de demers in care infomatia trebuie sa ajunga la membrii sai in mod obiectiv si impartial", a declarat Felix Tataru - Presedinte IAA Romania.

Partea de continut a web-site-ului va fi realizata de catre Anca Rancea, Editor in Chief al iaa.ro. Anca Rancea este cel mai nou membru a echipei IAA Romania in functia de Editor in Chief al web-site-ului organizatiei.

Absolventa a Facultatii de Litere si a SNSPA, Anca Rancea are o experienta relevanta ca jurnalist pe domeniul comunicarii, colaborand, rand pe rand, cu AdMaker, Campaign, Marca Inregistrata, IQads si The Marketer.

IAA este organizatie tripartitã, un parteneriat strategic unic, ce apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din intregul spectru al comunicarilor de marketing - de la clienti si agentii de publicitate pana la mass media. Este o asociatie ce cuprinde toate disciplinele implicate in construirea unei marci si are o organizare globala, cu baze in 76 de tari.

In Romania, IAA reuneste peste 100 de companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii si agentii de publicitate. Rolul sau este sa promoveze in Romania standardele internationale recunoscute in domeniul publicitatii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune



Related