2 intrebri existentiale

Cand este omul mai creativ? Cand este fericit sau cand este trist?
Cand inceteaza creativitatea?

La amandoua intrebarile gasiti raspunsul intr-un proiect online : www.coroane.ro

O echipa de oameni tineri au dus la extrem creativitatea.
Coroane.ro este un site de comert electronic a carui promovare ar putea fi o provocare pentru orice agentie de publicitate.
A promova un serviciul unic in Romania: livrari de coroane funerare (jerbe) la nivel national ar parea sinistru intr-o prima faza. Insa este un domeniu al creativitatii neexploatat, necercetat. DE CE? Oare frica de aceste lucruri sa-i faca pe oameni sa nu mai fie creativi sau pur si simplu refuza sa lucreze pe astfel de domeniu.
In cele din urma nu ai nevoie sa promovezi decesul in sine ci o facilitate pentru cei care nu pot fi prezenti la inmormantarea unei rude sau a unei persoane apropiata dar si pentru cei care vor sa se ocupe in liniste de organizare evitand drumurile la florarie. De ce oamenii se sperie de acest lucru care in afara faptului ca e un moment trist este ca orice moment din viata, nastere, casatorie, moarte...

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Andi Vasluianu
acum 17 ani
www.funerare.eu

Ideea este destul de simpla - mi-am propus sa adun sutele de siteuri de producatori, distribuitori si comercianti de articole funerare in acest portal.

De ce?

Pentru ca exista sute de siteuri ale acestor mici firme care sunt "aruncate" pe toate portalurile de afaceri.

Am creat harti pentru comercianti si furnizori.

Cei inscrisi vor avea propria categorie in cadrul siteului de genul www.funerare.eu/firma .

Astept comentariile dumneavoastra!



Branded