Noile canale de vanzare pentru lenjeria intima: magazinele online si vanzarile directe

Nu este niciun secret ca in Bucuresti rasar mall-urile ca ciupercile dupa ploaie. Si totusi, retailul modern este amenintat de alte forme de a convinge clientii sa scoata banii din portofel. Ce-i drept, vorbim despre clienti femei in acest caz, dar oricum stim cu totii ca, in general, decizia de cumparare apartine femeilor. Dar, cum spuneam, magazinele online sau consultantii personalizate la domiciliu par a fi tendintele in comercializarea lenjeriei intime.

Piata de lenjerie intima este pe cale de a se maturiza
Piata de lenjerie intima din Romania este inca in etapa in care se dezvolta, publicul inca are nevoie de informatii si educarea acestuia este un pas spre maturizarea pietei. "Am putea spune ca participam la procesul de educare privind "consumul" de lenjerie intima", a punctat Carmen Voicu (Presedinte, Charlott'). Intrarea pe piata din Romania a brandului frantuzesc in 2009 a reprezentant un moment de reorodnare a raporturilor intre principalii jucatori si o alternativa pentru consumatoare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related