OMV si Asociatia Romana pentru Copii Dislexici au derulat campania "Mergi mai departe citind"

Sub sloganul „Mergi mai departe citind”, OMV, in parteneriat cu Asociatia Romana pentru Copii Dislexici, a derulat in perioada aprilie-iunie a acestui an primul program social de informare si strangere de fonduri din Romania dedicat dislexiei. OMV a invitat clientii si publicul roman sa sustina accesul egal la educatie al copiilor afectati de aceasta tulburare de invatare cumparand cartile postale „OMV Move & Help” comercializate in statiile OMV in perioada campaniei „Mergi mai departe citind”.

Beneficiile obtinute din vanzarea ilustratelor (circa 28.000 de carti postale), in valoare totala de peste 96.700 lei, sunt destinate sustinerii Asociatiei Romane pentru Copii Dislexici in vederea popularizarii metodelor adecvate de identificare a dislexiei si predare specifica copilului dislexic, precum si consilierii pedagogilor si familiilor copiilor dislexici din Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related