[UPDATE] Syscom Digital a lansat pentru Milli o aplicatie care permite inscrierea pe Facebook a codurilor din campanii promotionale

[UPDATE] Syscom Digital a lansat pentru Milli o aplicatie care permite inscrierea pe Facebook a codurilor din campanii promotionale

Syscom Digital lanseaza astazi aplicatia de Facebook “Mili are grija sa castigi 10.000 de euro”, prin care consumatorii pot introduce codului unic descoperit pe ambalajele promotionale Mili si prin intermediul contului Facebook, la adresa facebook.com/milli.GRIJA, informeaza un comunicat al agentiei.

[UPDATE] Proiectul pentru Milli a fost realizat in echipa cu Momentum si Senior Interactive. 

Potrivit comunicatului, aceasta este prima aplicatie de acest tip din Romania.

“Suntem mereu preocupati sa gasim noi solutii in beneficiul clientilor nostri si sa acoperim o arie cat mai extinsa de media si canale prin intermediul carora sa aducem consumatorii cat mai aproape de brand. Suntem bucurosi ca suntem prima agentie care a dezvoltat o astfel de solutie si suntem convinsi ca aceasta modalitate de inscriere va deveni populara in cadrul campaniilor promotionale avand in vedere potentialul ridicat al Facebook pe piata din Romania”, a declarat Maia Novolan (Director General, Syscom Digital).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Syscom Digital

Înființată în 2009, Syscom Digital este o agenție de marketing interactiv, care derulează proiecte complexe de consumer interaction și customer experience, integrând componente de mobile, online și... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related