"Bugetele sunt atat de mari pe cat este industria de valoroasa"

Nu as face referire la bugetele mici si alte bla bla-uri de genul acesta, pentru ca in mare oamenii din agentiile de interactive au un oarecare control asupra acestor directii (bugetele sunt atat de mari pe cat este industria de valoroasa).

Problema principala pe care o vad este ca industria nu are oameni cu adevarat seniori. Exista seniori in MARCOM, exista seniori in tehnologie. Nu exista insa in aceasta zona hibrid, industria de comunicare online. Cum iarna nu-i ca vara, nici internetul nu-i ca printul sau TV-ul. Nu este insa nici ca fisierul de cod.

Pana cand "specialistii" vor asimila informatiile necesare unei industrii puternice (ca cea din UK sa zicem) va trece ceva timp. Presupun ca pana atunci un mod de actiune util este studiul, experimentarea, asezonate de lipsa de orgoliu si acceptarea lipsei de cunostinte. Asta acolo unde este cazul si din perspectiva mea umila este cazul peste tot.

Ca sa sumarizez lipsa de educatie, formala si informala, este principala problema a industriei. Bani exista, clientii sunt oameni destepti, iar oportunitatile se ivesc in fiecare zi.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune