Rezultatele componentei online a campaniei Vodafone - "Planul meu"

La o luna de la lansare, pagina de web www.planulmeu.ro, prin intermediul careia utilizatorii isi pot posta, atat sub forma de text, cat si prin mesaje video, planurile pentru noul an, a strans 1.031 de rezolutii, iar 68 de utilizatori au decis sa isi publice planurile sub forma unor clipuri video.

Pagina de web a ajuns, la sfarsitul zilei de 7 ianuarie, la 23.011 vizitatori unici si un total de 118.006 vizualizari, utilizatorii fiind preocupati atat de postarea propriilor planuri, cat si de vizualizarea hotararilor publicate de alti membri inscrisi.

Postarile membrilor pot fi urmarite si prin intermediul retelelor de socializare Facebook si Twitter. Pagina de web ii ajuta pe utilizatori sa isi aminteasca si sa isi respecte hotararile pentru noul an, printr-o aplicatie ce trimite mesaje tip reminder, sub forma de e-mail sau de SMS, la intervalele solicitate de acestia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related