"Romana de Romania - Un demers Radio Guerrilla pentru o vorbire frumoasa", o campanie initiata de Radio Guerrilla si dezvoltata impreuna cu Propaganda

"Romana de Romania - Un demers Radio Guerrilla pentru o vorbire frumoasa", o campanie initiata de Radio Guerrilla si dezvoltata impreuna cu Propaganda

Radio Guerrilla a lansat impreuna cu Propaganda campania “Romana de Romania - Un demers pentru o vorbire frumoasa".

“In ultimii ani am observat ca incet, dar sigur, cateva cuvinte au inceput sa canibalizeze - fiecare - un numar mare de alte cuvinte cu care se gaseau in relatii destul de apropiate ca sens. ‘Cool’, ‘misto’, ‘beton’, ‘marfa’, ‘nasol’ etc – sunt cuvinte folosite din ce in ce mai mult in locul altor cuvinte frumoase dupa parerea noastra, din motive precum lipsa de timp, comoditate, imitatie, dorinta de a fi acceptat intr-un grup sau chiar din… necunoasterea alternativelor. De exemplu, 'Cool' este folosit in locul a peste 15 cuvinte identificate de noi (frumos, elegant, minunat, deosebit etc). Primul loc unde am observat aceasta tendinta a fost propria ograda. Din ce in ce mai mult am inceput sa auzim din ce in ce mai putin cuvinte frumoase. Atata vreme cat limba este un organism viu, in continua schimbare, nu-i incriminam pe cei care folosesc cuvintele enuntate mai sus, le aducem  aminte doar ca exista alternative. Deoarece, pana la urma, nu putem invata decat impreuna, ne-am gandit ca n-ar fi rau sa le propunem atat colegilor, cat si ascultatorilor, sa fie mai atenti la modul in care vorbesc pentru ca modul in care vorbesti… vorbeste despre tine”, a explicat Adrian Popescu (Director de Marketing, Radio Guerrilla).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Related