Campanie promotionala in mai multe etape, ce solicita in mod particular atentia publicului; element redactional sau audiovizual, mesaj promotional sub forma unui anunt tiparit, spot radio, video-clip, jingle s.a., prezentat intr-o maniera enigmatica, picanta sau de suspans si care, prin indiciile si explicatiile vagi pe care le ofera, cauta sa incite curiozitatea publicului - care asteapta cu nerabdare deznodamantul final (identitatea marcii, logo-ul firmei sau alte indicii nu sunt deconspirate decat la final sau progresiv, pe parcursul derularii actiunii). O campanie teasing se desfasoara, de regula, pe durata mai multor saptamani. Celebru a ramas sloganul "Vin camilele", utilizat in1913 la lansarea tigarilor Camel.





![[Start in industrie] Ana-Maria Enache: Etapa cea mai importantă în formarea mea a fost voluntariatul](https://media.iqads.ro/2024/03/img-5821-cover-410.jpg)







![Marketing [de] la înălțime cu Canopy: Podcastul despre digital marketing pe care nu trebuie să îl ratezi](https://media.iqads.ro/2022/12/youtube-thumbnail-1st-episode-1280x720-v2-cover-410.jpg)



![[Case Study] O poveste de 180 de ani făcută cool pentru generația de astăzi](https://media.iqads.ro/2022/11/way-iqads-mz-02-cover-410.jpg)




![[Viață de DJ] Dj Antenna: Jucați-vă, experimentați și nu uitați să puneți și un gram din voi în tot ceea ce faceți](https://media.iqads.ro/2022/07/fotojet-2022-07-06t135932-877-cover-410.jpg)




![[Cum să ieși din feed] Radu Florescu & Mihai Gongu: Atunci când lumea lor digitală se confruntă cu întreruperi tot mai numeroase, oamenii vor tinde să se deconecteze și să caute alte „spații”](https://media.iqads.ro/2021/10/fotojet-2021-10-19t114824-157-cover-410.jpg)












