Antonescu PR & Consulting a organizat MINI WEEK pentru BMW

Intre 10 si 15 iunie, Antonescu PR & Consulting a organizat MINI WEEK, o saptamana de evenimente in spiritul brandului MINI de la BMW, "artistul evenimentelor neconventionale, iubitorul artei contemporane, al experientelor inedite, expresia bucuriei si a placerii de a trai intr-un automobil care nu trece niciodata neobservat”, informeaza un comunicat emis de agentie.

Mai multe masini MINI TAXI  i-au dus pe trecatorii dispusi sa urce catre concerte de jazz, catre centrul vechi si catre cluburi, cu un “pit stop” la Readers Cafe.

La Readers Cafe a  fost organizata o expozitie de fotografie de arta si lifestyle semnata de Tudor Cucu, care a surprins spiritul MINI in imagini din drumurile sale dintre Paris, New York si Bucuresti. De asemenea, in cafenea au fost servite retete speciale din MINI MENIURI. Un LIVE COOKING SHOW a fost organizat pe terasa Readers Cafe, care a fost transformata intr-un MINI Lounge si unde au participat persoane din mediul de afaceri, marketing, avocatura, arhitectura, design, presa si fotografie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related