Campania de responsabilitate sociala "Stationati pe dreapta" este promovata prin happening-uri la metrou

KISS FM sustine "Stationati pe dreapta", o campanie initiata de organizatia non-guvernamentala Interact Club Bucuresti. Campania, care are loc in perioada 19 – 25 martie, se adreseaza celor care folosesc mijloacele de transport in comun si are drept obiectiv fluidizarea traficului.

"Stationati pe dreapta" este promovata pe kissfm.ro, pe pagina de Facebook Interact Club Bucuresti, prin intermediul unor afise si rollup-uri expuse in statiile de metrou din Bucuresti, dar si prin intermediul mesajelor distribuite de sustinatori pe Twitter. De asemenea, cauza este comunicata prin intermediul unor happening-uri la statiile de metrou Piata Unirii si Victoriei, unde voluntarii Interact ii atentioneaza insistent pe calatori sa urce pe partea dreapta a scarilor si prin intermediul unor mesaje difuzate prin statiile de emisie Metrorex.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related