David Doty (IAB US): In SUA, MIXX Awards reprezinta principala medalie de onoare pentru realizarile din industria digitala de publicitate

David Doty (IAB US): In SUA, MIXX Awards reprezinta principala medalie de onoare pentru realizarile din industria digitala de publicitate

David Doty (Executive Vicepresident & Chief Marketing Officer, IAB SUA), presedintele juriului primei editii a competitiei IAB MIXX Awards Romania, vorbeste despre importanta IAB MIXX la nivel international, ce semnifica pentru Romania aparitia competitiei si ofera cateva motive pentru care creativii romani au de castigat din inscrierea la prima editie.

"Multumesc echipei IAB Romania pentru lansarea IAB MIXX Awards in Romania. Sunt profund onorat sa fiu presedintele onorific al juriului si sunt incantat sa fiu parte din acest eveniment marcant.

In Statele Unite, MIXX Awards reprezinta principala "medalie de onoare" pentru realizarile din industria digitala de publicitate. Exista special pentru a recunoaste, onora si sarbatori creativitatea si impactul pe care il are pentru branduri, cuantificat in consumatori.

Imi face o mare placere sa vad o asemenea inovatie intamplandu-se in Romania; sunteti dovada ca revolutia digitala este cu adevarat una globala. In acelasi timp, dovediti ca industria digitala din Romania isi asuma un rol de conducere, in prima linie a inovatiei.

IAB MIXX Awards Romania demonstreaza ca media digitala a depasit granitele si barierele care au limitat, ani de zile, abilitatea creativilor si oamenilor de marketing de a atinge o audienta in jurul globului. Aceste premii onoreaza echipele si talentul care imping publicitatea interactiva pe noi culmi.

Premiile sunt unice pentru ca sarbatoresc nu numai creativitatea, ci si impactul si eficienta pe care doar media digitala o poate masura si livra. Campaniile si reclamele care castiga MIXX Awards nu sunt doar idei bune, sunt, de asemenea, strategii dovedite care atrag si loializeaza consumatori.

Aceste premii sunt atat de importante - nu doar pentru Romania, ci si pentru industria interactiva in ansamblu, demonstrand ca, in timp ce creativitatea digitala are loc pe tot globul, se intampla in moduri noi, neintalnite pana acum.

Am vazut, recent, creatii extraordinare in mai multe tari, printre care Grecia, Australia, alte locuri cu adevarat creative, iar munca celor din Australia a castigat cel mai ravnit premiu acum cativa ani, fiind cea mai buna creatie in cadrul US MIXX Awards.

Sunt foarte entuziasmat de posibilitatea ca o creatie a IAB Romania sa ajunga la fel de departe, sa obtina faima mondiala prin MIXX Awards. Incepi in Romania, si cine stie daca nu vrei fi, in curand, sarbatorit si in cadrul premiilor din New York.

Cel mai important lucru din industria noastra, acum, este sa fim siguri ca vom crea experiente extraordinare pentru consumatori. De la inceputul industriei digitale, am fost catalogati drept un mediu de raspuns direct, de promovare. Nu am facut ceea ce trebuia pentru a incuraja advertiserii brandurilor mari sa isi indrepte bugetele si atentia catre media digitala.

Ne-am creat site-urile mici, aglomerate, neinteresante, dar castigatorii MIXX Awards raspund la aceasta nevoie de a inova felul in care cream experiente motivante in mediul digital. Ei sunt exemple stralucitoare ale modului in care liderii din domeniu reinventeaza spatiul digital.

Va incurajez sa trimiteti cele mai bune rezultate creative, ajutate de rezultatele demonstrabile, la IAB MIXX Awards Romania. Impreuna putem crea o exprimare creativa mai buna, un mod mai bun de a povesti, experiente mai bune ale utilizatorilor, si cele mai atragatoare rezultate pentru marketeri in mediul digital.

Putem construi acest mediu impreuna, pentru ca el sa devina cel mai mare si cu cea mai mare influenta din lume. Știm ca ne putem baza pe IAB Romania si pe oricine asculta acest mesaj pentru a juca un rol de o importanta critica in aceasta mare colaborare globala.

Multumesc, din nou, IAB Romania pentru ca m-a inclus in editia inaugurala a IAB MIXX Awards Romania, si abia astept sa vad munca voastra. Mult noroc tuturor."

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related