Noua campanie de imagine Lufthansa: "Totul pentru acest moment special"

Compania aeriana va lansa campania de imagine internationala in toamna

"All for this one moment / Totul pentru acest moment" - cu acest mesaj central Lufthansa va lansa la nivel international, incepand cu luna septembrie, o noua campanie de imagine. Continutul campaniei se va axa pe subiecte precum inovatia, calitatea si increderea. Scopul sau este de a crea o atractie emotionala pentru brandul Lufthansa si de a pozitiona Lufthansa ca fiind "o companie de incredere". "Clientii nostri asociaza numele Lufthansa cu cea mai inalta competenta in domeniul aerian, cum ar fi: calitatea excelenta a ofertei, inovatia, reteaua internationala a rutelor Lufthansa, experienta tehnica, siguranta si incredere", a explicat Thierry Antinori, Vicepresedinte de Vanzari al Companiei Aeriene Lufthansa AG.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related