"S-a furat mireasa"? Sa inceapa scenele de product placement!

"S-a furat mireasa"? Sa inceapa scenele de product placement!

Film: S-a furat mireasa
Branduri: Rexona, Murfatlar, Zestrea Murfatlar, Holsten, Granini, Carrefour, Pro TV, Fly Taxi, Dacia Logan, Mercedes, Blackberry, Rolex, I.D. Sarrieri

Actori: Jojo, Razvan Vasilescu, Sergiu Costache, Ion Sapdaru, Constantin Dita, Adina Galupa, Andreea Patrascu-Ibacka

Traiam cu impresia ca nu pot exista scene de product placement in filmele romanesti. Poate pentru ca tematica se invartea in jurul perioadei comuniste, a revolutiei, a tranzitiei... Dar mai nou, filmele romanesti sunt premiate la Cannes si scenariile si-au imbogatit spectrul istoric acoperit. Si fresca sociala capata nuante noi, adesea comerciale. Un bun exemplu este comedia "S-a furat mireasa", care aduce in prim-plan branduri cu care-ti fura ochii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related