Produse noi Rexona, lansate printr-un dans sustinut de Catalina Grama si Ionut Tanase

Rexona a lansat noile antiperspirante cu tehnologia Motion Sense in cadrul unei expozitii de tinute folosite pentru ultima editie a emisiunii "Dansez pentru tine", informeaza un comunicat emis de IMAGE PR. Evenimentul a avut loc la Grand Cinema Digiplex din Baneasa Shopping City.

Microcapsulele cu parfum se sparg la miscarea bratelor si pastreaza senzatia de prospetime pe parcursul zilei.  Pentru a demonstra noua tehnologie Motion Sense, Catalina Grama (Jojo), ambasadoarea brandului Rexona in Romania din 2008, a prezentat in premiera bratara Rexona, care arata cat de mult se misca purtatorul ei intr-o zi. De asemenea, Jojo si partenerul sau, Ionut Tanase, au dansat pentru publicul prezent la eveniment.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related