Urban T-shirts

Urban T-shirts

Eu am purtat camasa in carouri atunci cand ascultam grunge si cand gaseam in SH-uri camasi de la Levi's. Am purtat conversi chiar si iarna atunci cand stateam cu punkareala. Nu am purtat sacou pe plaja pentru ca nu ma reprezinta curentul hipsteresc.

Adeziunea la o comunitate vestimentara iti ofera o doza de siguranta in privinta preferintelor muzicale, culturale si sociale pe care ti le-ai insusit de-a lungul timpului. Undeva iti spune ca ceea ce esti e ok, ca esti pe val sau pe filmul care trebuie.

Jucatorii de fotbal inca mai fac schimb de tricouri, fetele inca dorm in tricoul fostilor... e clar, tricoul face parte din viata noastra. Aici nu e vorba de croiala, de pliuri, de tendinte a la Balenciaga, ci e vorba de simplitate. Scurt si la obiect. Livrezi rapid un mesaj despre tine.

In Romania, tricourile imprimate si cele unicat au format comunitati atat pe Facebook, cat si pe strada. Da o fuga prin Herastrau la skatepark sau prin Centrul Vechi pe la terase. Create din acelasi spirit de protectie a valorilor unui grup. Tricoul e un statement al imaginii pe care vrei sa o comunici.

Am ales 4 comunitati: No Eye Patch, Krack, Culture Soup, Bumbac100. Toate se disting prin mesajele pe care le comunica, prin culorile pe care le vei purta si printr-un crez - acela ca ceea ce porti te individualizeaza. Cele 4 brand-uri strang impreuna o comunitate de peste 50.000 de fani.

Doua de streetwear autohton: No Eye Patch si Krack, care s-au asociat cu tot ce inseamna cultura urbana: muzica, hip-hop, atitudine, graffiti, dj, b-boys & b-girls, skateboarding, biciclete, distractie.

No Eye Patch e ca baiatul obraznic care se uita pe sub fustele fetelor care urca scarile rulante. Au imprimate mesaje precum: ''Ciocolata si minore'', ''You look Nais, How Much''.
Krack (Based on a real story) surprinde stilizat nevoia urbana de efervescent in ceea ce inseamna grupurile de skateri si bikeri. Merg mai mult directia spre hood-ul american si bling-bling-ul badass.

Doua de urban art: Culture Soup si Bumbac100, care se remarca prin arta, culoare si motive traditionale.
Culture Soup reinventeaza motivul traditional pin incursiunea in directiile de indie. E un tradional mai de oras, mai de purtat la conversii putin rupti sau prafuiti.
Bumbac100 e stilul copilaros de a purta un tricou, legand in culori vii personajele cu peisajul.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related