Logo-urile Rolex, BMW si Johnnie Walker, parodiate de artistul Voicu Dragomir in noua sa expozitie

Logo-urile Rolex, BMW si Johnnie Walker, parodiate de artistul Voicu Dragomir in noua sa expozitie

Cel mai nou proiect al artistului grafic Voicu Dragomir, "Blind Spot", include trei lucrari care au fost concepute ca o interpretare in cheie parodica a logo-urilor unor branduri cunoscute: Rolex, BMW si Johnnie Walker. Vernisajul expozitiei va avea loc pe 17 octombrie in Londophone, Bucuresti si va include un concert de muzica contemporana, arata un comunicat emis de Londophone.

Despre cele trei lucrari care parodiaza logo-uri, Voicu Dragomir a spus: "La primul dintre ele, am folosit culorile auriu si verde pentru a transforma coroana intr-un organism acvatic flamand, dar nu foarte inspaimantator. Sigla de la BMW a fost destructurata intr-un vehicul cu o singura roata, care sta intr-un echilibru precar. Cizmele lordului de la Johnnie Walker s-au preschimbat intr-o pereche de incaltari de dama, aflandu-se in repaus. Aceste trei desene, pastrand unitatea stilistica a expozitiei, vin sa confirme ca si o grafica cvasi-abstracta poate fi ironica, reflexiva sau emotionanta".


Voicu Dragomir - Keep Walking


Voicu Dragomir - A Crown For Every Achievement


Voicu Dragomir - Sheer Driving Pleasure

Voicu Dragomir a fost prezent si la ADfel 2013, in cadrul Zilelor Culturale, unde a facut portrete abstracte vizitatorilor, in proiectul Pete de Cerneala.

Despre "Blind Spot", artistul a declarat: "Punctul orb (blind spot) este o obturatie normala a campului vizual, rezultand din lipsa fotoreceptorilor dintr-o zona a retinei. Informatia omisa este completata cu datele celuilalt ochi sau prin aproximare, astfel incat nu vom percepe punctul orb. Dar daca mecanismul de corectie nu ar functiona, atunci imaginatia ar intregi tesatura realitatii cu un material stilizat si ambiguu. Aceasta a fost provocarea seriei de desene Blind Spot: inventariind surse diverse, de la modele etno la fotografii din natura sau diagrame ezoterice, am cautat contururi simple si forme geometrice inchise, tinand culoarea captiva intre granitele desenului. Din postura de creator, am urmarit ca fiecare desen sa fie diferit, pastrand aceeasi conventie stilistica si tehnica. Ca privitor insa, am mereu impresia ca, in ciuda abstractizarii pe care am impus-o acestei grafici, ea tinde mereu sa revina la figurativ, sa isi caute izvoarele. Titlurile lucrarilor sunt doar un joc de asocieri post-factum, intrucat orice contur ne cere inconstient sa identificam obiectul caruia ii apartine. A nu gasi un corespondent real poate fi o frustrare, dar si o placere – aceea a jocului imaginatiei in punctul orb".

Expozitia va putea fi vizitata in Londophone intre 17 octombrie 2013 si 14 noiembrie 2014. Curatorul expozitiei este Laura Lucia Mihalca.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related