Sportul, intre iubire si ura, cu un popas in publicitate

Sportul, intre iubire si ura, cu un popas in publicitate

Relatia mea cu salile de sport e de iubire-ura. Bine, o sa fiu sincera: mai mult ura, dar ma simt obligata moral ca astazi sa vorbesc despre iubire. Bineinteles, mersul la sala, alergatul prin parc sau Pilates-ul facut acasa au beneficiile lor (de aici si dragostea): conditie fizica buna, adrenalina care pune pe fuga oboseala, tonus muscular, viata mai lunga. Ca vrei sa slabesti, sa fii sanatos, sa poti sa fugi de catei sau sa castigi un maraton, exercitiile fizice sunt bune. Dar aici intervine partea de ura: e greu sa te urnesti, sa intri intr-un ritm, sa te dai jos din pat. Maine devine luna viitoare, cand s-o face cald sau nu imi iau pantofi ca sa imi platesc un abonament la sala. Mare mi-a fost mirarea cand am aflat din raportul de cercetare  "Finding the Middle Class", realizat de eResearch sub umbrela SMARK Research, ca pentru romanii din clasa de mijloc este foarte important sa aiba o viata activa. Si ca fitness-ul, jogging-ul, inotul si fotbalul aflandu-se in topul preferintelor sporturilor pe care le practica. 

Cum se vede sportul prin salile publicitatii internationale, dincolo de siluete perfect sculptate, puteti vedea si voi in colectia de mai jos:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related