International
Nick Docherty: There's a myth that says, particularly in the age of AI, that anybody and anything can be creative. But not everybody has a taste
Nick Docherty: Există un mit care spune, mai ales în era AI, că oricine și orice poate fi creativ. Dar nu toată lumea are și gust
Pum Lefebure: An idea is never an idea unless you execute it yourself. That's creativity. It's the idea that gets executed
Pum Lefebure: O idee nu este cu adevărat o idee până nu o execuți tu însuți. Asta este creativitatea. O idee dusă până la capăt
Stephan Pretorius: Când AI-ul generează 13.000 de variante de reclame, oamenii sunt obligați să devină mai inteligenți
Aleph Group și Reddit își extind parteneriatul în peste 45 de piețe la nivel global, inclusiv în România, devenind parteneri exclusiv de publicitate
Susan Credle: Brands have to get back to being disciplined and standing for something that's authentic
Henkel marchează tranziția de la brandul Moment la Pattex și lansează o nouă generație de cartușe sustenabile în România
Dincolo de tabuurile înșelăciunilor online cu Bitdefender. Cum putem câștiga războiul psihologic din mediul digital
Iulia Niculae- Cuciurean este realeasă ca Vice-Președinte Young Professionals în Boardul Global IAA pentru al treilea mandat consecutiv
Oprah Winfrey for the first time in Romania at BRAND MINDS – the most important business summit in Central and Eastern Europe
“Tomi - Gustul Bombă” în Luerzer Best 200 Photographers 25/26 și finalistă la Cresta Awards (Film Craft)
Cum a transformat un videograf din București experiența Getty Images într-un brand autentic de producție video – FilmColorat
Conferința IAA Creativity4Better se întoarce în 2025 într-un format care explorează toate dimensiunile creativității









![[Ad List] Crăciunul constrastelor](https://media.iqads.ro/2025/11/fotojet1-cover-410.jpg)















