
Sandra Cristu
Articole scrise de acest autor

![[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Mihai Barsan: Cei care au in prezent intre 25-49 de ani sunt cea mai atractiva parte a populatiei](https://media.iqads.ro/2015/10/12124400-959717554072208-339259902-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Marketing Research & Trends] Mihai Barsan: Cei care au in prezent intre 25-49 de ani sunt cea mai atractiva parte a populatiei
![[SMARK KnowHow: Brands and Communities 2015]: Antreprenorii vorbesc despre comunitatile construite in jurul propriilor proiecte](https://media.iqads.ro/2015/05/collage7-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Brands and Communities 2015]: Antreprenorii vorbesc despre comunitatile construite in jurul propriilor proiecte
![[SMARK KnowHow: Brands and Communities 2015]: Comunitati sub lupa, din perspectiva oamenilor de research](https://media.iqads.ro/2015/05/collage6-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Brands and Communities 2015]: Comunitati sub lupa, din perspectiva oamenilor de research
![[Cu viralul la control] Iulian Barbulescu: Tu ce crezi, Radu, de ce dau oamenii share unui viral? Radu Rapeanu: Internetul e ca o piramidala. Lumea da share pentru sansa de a fi varful propriei piramide sociale](https://media.iqads.ro/2015/05/collage5-cover-410.jpg)
[Cu viralul la control] Iulian Barbulescu: Tu ce crezi, Radu, de ce dau oamenii share unui viral? Radu Rapeanu: Internetul e ca o piramidala. Lumea da share pentru sansa de a fi varful propriei piramide sociale
![[Cu viralul la control] Andrei Balan (Webstyler): Fara continut viral, internetul s-ar consuma ca un almanah multimedia pe care ti-e interzis sa-l imprumuti](https://media.iqads.ro/2015/05/andrei-balan-cover-410.jpg)
[Cu viralul la control] Andrei Balan (Webstyler): Fara continut viral, internetul s-ar consuma ca un almanah multimedia pe care ti-e interzis sa-l imprumuti

Liliana Georgescu (TANANANA): Ne incurajam clientii sa investeasca mai putin in calupurile publicitare si mai mult in generarea de continut specific
![[Cu viralul la control] Alex Negoescu (CohnandJansen JWT): Viralele spun ceva misto despre cei care le dau forward](https://media.iqads.ro/2015/05/alex-negoescu-cover-410.jpg)
[Cu viralul la control] Alex Negoescu (CohnandJansen JWT): Viralele spun ceva misto despre cei care le dau forward
![[Cu viralul la control] Radu Pilat (Heist Industries): Daca un ad e tare, bine plasat si suficient seed-uit, devine viral. Si cred ca asta ar trebui sa fie scopul intregii industrii in care activam](https://media.iqads.ro/2015/05/radu-pilat-managing-partner-heist-industries-cover-800-cover-410.jpg)
[Cu viralul la control] Radu Pilat (Heist Industries): Daca un ad e tare, bine plasat si suficient seed-uit, devine viral. Si cred ca asta ar trebui sa fie scopul intregii industrii in care activam

Mihai Panfil (Origo): Origo a inlesnit interactiunea la scara mai mare a celor care iubesc cafeaua cu cei care o prepara
![[Dac-ai fi PR la Protein World] Raluca Teodorescu (Oxygen PR): Ar fi nevoie de ceva mai mult decat simple declaratii pentru a indrepta imaginea sifonata a brandului](https://media.iqads.ro/2015/04/raluca-teodorescu-cover-410.jpg)
[Dac-ai fi PR la Protein World] Raluca Teodorescu (Oxygen PR): Ar fi nevoie de ceva mai mult decat simple declaratii pentru a indrepta imaginea sifonata a brandului
![[Dac-ai fi PR la Protein World] Andreea Leonte (McCann PR): Nu poti sa fii totul pentru toata lumea. Brandul si-a asumat ca va fi blamat si urat si a facut-o cu curaj](https://media.iqads.ro/2015/04/collage16-cover-410.jpg)