Povestea Brazilienilor din Caracal

Povestea Brazilienilor din Caracal

Un mini-documentar despre o comunitate de romi din Caracal face ocolul internetului. E despre fericire, credinta, unitate si fotbal. Si despre un brand: Coca-Cola. Regizat de Josh Cole, un regizor/fotograf din Londra (creditele complete mai jos), filmuletul de aproape 8 minute spune povestea a patru baieti pasionati de fotbal, Bibicu, Maurizio, Damian si Alex, si a echipei lor. Saracia, neajunsurile si presiunea discriminarii, toate dispar ca prin magie cand acestia intra pe teren. Acolo isi spun "Brazilienii". 

Coca-Cola intervine in povestea celor patru si le face, probabil, una dintre cele mai frumoase surprize ale vietii:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related