
Articole care fac referire la Regizor


Noua campanie de comunicare Napolact te îndeamnă să lași tehnologia deoparte și să iei, alături de ai tăi, un mic dejun așa cum se cuvine

First Bank lansează cea mai curajoasă promoție a zilei: “De Halloween, sperie-ți banca!” semnată Cheil |Centrade

Ce spun vedetele că se află în dispozitivele lor – Selly, Lidia Buble, Dani Oțil, Andreea Remețan, Sweet Paprika, Alexia Eram și Mario Fresh în rolul principal

Campania Bringo pe timp de pandemie: "Provocarea a fost să redăm emoția când punga de cumpărături era întinsă de la un metru și zâmbetul nu se vedea de mască"

First Bank a lansat noua aplicație de mobile banking în cadrul platformei de brand „Primul care face diferența” creată de Cheil | Centrade

“Creează cu ENGIE un nou început” - o nouă platformă de comunicare ENGIE Romania, semnată Cheil | Centrade

Tuio și Pfizer lansează o amplă campanie națională de educare a tinerilor și părinților despre pericolul meningitei meningococice

The Institute si Lidl Romania lanseaza platforma ASAP, un program de responsabilizare cu privire la poluarea cu plastic

Cinema #pebune la tine acasă. KFC lansează The CROPPERS, un serial gândit pentru verticala smartphone-ului tău, printr-o avanpremieră 100% digitală

Gabriel Branescu, Tudor Dumitrascu si un mesaj de speranta: Daca stam dupa ajutoare, nu ne mobilizam si nu ne ajutam singuri, vom pierde razboiul

O campanie făcută remote de ING Home’Bank și Jazz: despre oameni adevărați și soluții relevante de banking

"Fii ajutorul care vine la momentul potrivit", mesajul prin care Tuio și United Way încurajează donațiile pentru visurile copiilor fără posibilități

Brandul numarul 1 de chipsuri din Romania semnează un nou capitol in industrie si lanseaza prima sa campanie ASMR din România

Decât să ne roadă fricile, mai bine le ronțăim noi pe ele: Cheil-Centrade lansează campania „Frici de ronțăit” pentru Dr. Oetker

Peter Grimes, de Benjamin Britten - operă în concert cu proiecții multimedia în premieră pe scena Festivalului Internațional George Enescu

Academia de Film & Sunet CINEIMPACT susține cinematografia non-ficțională oferind 6 burse studenților români și un grant de 1,000 euro pentru cel mai bun film

Noua campanie de rebranding Jerry’s Pizza, gândită de ontheroof, vrea să știe ce ai face pentru ultima felie de pizza
