
Articole care fac referire la Regizor


Eroii Teach for Romania. ”Ce se întâmplă atunci când copiii nu mai citesc? Personalitățile istorice, personajele literare, toată cultura, arta și istoria noastră dispar sau își pierd sensul în niște clișee irelevante”

Filmul Taximetriști, în Top 10 filme românești din toate timpurile, la nivel de încasări: Peste 3 milioane lei încasări, în mai puțin de o lună de la lansare

Programul “Pactul pentru Tineri”, inițiat de CONAF și susținut de OMV Petrom, are un nou spot video, “Clasa M. Clasa Mamelor Minore”, realizat de Cheil | Centrade

Up Romania și Digital Wand cheamă angajații din România în pauza de masă, printr-o nouă campanie Up Dejun

McDonald’s lansează doi burgeri noi, cu gust de sărbătoare, și invită românii să-i descopere pe toți cei care aduc Crăciunul în noua campanie #TheChristmasBringers, semnată DDB România

Băneasa Shopping City și Oxygen lansează o nouă campanie de Crăciun și îndeamnă consumatorii să ofere din timpul lor celor dragi

Campania #22EpicNights, creată de DeMoga Music în colaborare cu Samsung România și Cheil Centrade, câștigă aurul la WebStock ediția 2022

Luc Dardenne, Arnaud Desplechin, Tarik Saleh – invitații speciali ai Les Films de Cannes à Bucarest .13

Gelu Duminică & Raul Gheba: Am vrut să surprindem acele mici indicii de rasism „cotidian”, priviri, lucruri pasiv agresive. Negarea identității e o moarte lentă, printr-o mie de tăieturi mici

Vlad Pasencu: De ce n-ai începe o scenă sau un discurs vorbind despre propria teamă de a fi penibil?

Bronz și shortlist la Golden Drum pentru Elfi Cocean, campania creată de MAINSTAGE | THE AGENCY și Sector 7 HUB

Cheil | Centrade semnează noua campanie de brand PROFI România, în calitate de partener de comunicare integrată

Cum a apărut Yuki Saaki în viața noastră. Team Saatchi & Saatchi + The Geeks: Să fii creativ când e vorba despre creativitate nu e atât de simplu pe cât pare la prima vedere

Fortuna Rollercoaster. Cum vorbești cu cineva despre o experiență pe care nu a trăit-o niciodată? Printr-un carusel al emoțiilor sportive

Îl știți pe Ovidiu? Nu poetul, nici orașul, ci bradul și povestea lui cu schepsis, spusă de Cohn & Jansen și Bergenbier

Peste 1.000 de spectatori, adulți și copii, s-au bucurat de cea de-a doua ediție a ABIFF – Animation Bucharest International Film Festival, desfășurat în perioada 26-28 august cu proiecții speciale și simultane în 15 orașe din țară

Aflăm că uneori ”Poate fi și simplu” din noua campanie Eurolife FFH, semnată de agenția Circles Colab

Adrian Mutu joacă și în noua campanie promoțională MagicJackpot, realizată de Rusu+Borțun. Marele premiu, bilete la Mondialul de Iarnă
