Schimba chilotii. Schimba lumea

Schimba chilotii. Schimba lumea

Nu stii niciodata cand se nimereste o pereche de supererou. Vezi la Superman. Am glumit. Nu asta te face un schimba-lume, ci lucrurile pe care le faci sau le cumperi. 

Brandul de lenjerie intima PACT a primit din partea agentiei Denizen o rezolvare curajoasa a briefului. Cu scopul de a sublinia provenienta organica a bumbacului din care este confectionata lenjeria si implicit, pentru a ironiza imaginea ipocrita a nisei de lenjerie fashion, spotul a avut parte de un element care sa lase la randul sau urme. Sa zicem, urme de lacrimi pe obrajii care dor. De la ras.

Lupta impotriva produselor textile care contin urme de pesticide este sustinuta prin campania intitulata sugestiv, The Skidmark. Adica da, tot o urma de ingrasamant, dar din-acela natural.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded