Un atlet care stie sa puna conditii brandurilor

Un atlet care stie sa puna conditii brandurilor

Dupa Jocurile Olimpice de la Rio, Usain Bolt are 9 medalii de aur, iar coronita de sponsori importanti tinde sa se extinda. Atletul promoveaza deja branduri ca Puma, Virgin Airlines, Visa, ESPN, Gatorade, Nissan si, daca tot a devenit atat de dorit de publicitate, a invatat sa puna conditii si sa creeze propriile reguli pentru reclamele in care apare.

Cea mai importanta dintre ele este aceasta: marile companii sa filmeze spoturile sau sa faca sedintele foto cu el in Jamaica si nu in Los Angeles, acolo unde si-ar dori. 

”Orice contract pe care il semnam are conditia aceasta: filmarea trebuie sa aiba loc in Jamaica”, a declarat Bolt. Printr-o astfel de decizie, atletul incearca  sa aduca cat mai multe joburi in tara sa. 

Mai jos, cateva reclame recente ale atletului: 

  • Puma , varianta extinsa:

  • Nissan, Bolt si focul:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related