VanFruct, dubita hippie care voia sa calatoreasca, dar s-a razgandit

VanFruct, dubita hippie care voia sa calatoreasca, dar s-a razgandit

"Plan de calatorii prin toata lumea”, ce bine suna. Si pentru Stefan Ciobotaru si Gabriela Luca asta era un lucru de bifat, avand in vedere ca deja isi cumparasera un van pentru asta. Dar acel Volkswagen T2a din '70 a avut nevoie de mai mult timp decat se asteptau pentru reconditionare. Iar ideile au inceput sa zburde.

Asa a aparut VanFruct, un business mobil care in scurt timp s-a inmultit si cu doua adrese fixe. Ce se intampla in dubita? Se vand gaufres, smoothies, sucuri home van made si alte bauturi specifice fiecarui sezon.

Dupa o investitie de 70.000 de euro, formarea meniului si definitivarea planului de comunicare - impreuna cu Adrian Vizireanu  de la Elastic Studio - s-a pus pe roate un business care acum e in plina dezvoltare. Pai cum sa nu fie, cui nu-i plac truck-urile care vand bunatati?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Subiecte

Sectiune



Related