BusinessDrive startUp merge la Timișoara

BusinessDrive startUp merge la Timișoara

Antreprenorii la început de drum (și nu numai) din zona de Vest a țării au, începând din această primăvară, o nouă oportunitate de a-și materializa sau dezvolta ideile de afaceri. Prin programul BusinessDrive startUp, ce va veni la Timișoara pe 25 Aprilie, ei pot accesa finanțarea, resursele sau canalele de promovare de care au nevoie, dar și know-how de managementul afacerilor și mentorat de business.

Programul, oferit de BusinessDrive cu sprijinul Băncii Comerciale Române, combină dinamismul și suspansul unei sesiuni live de pitching de proiecte cu interactivitatea unei runde de simulare de business. El a fost conceput ca o extindere firească spre zona de start-up a programului mini-MBA BusinessDrive, pe care consultantul de business Dragoș Popescu și antreprenorul în serie Marius Ghenea îl derulează deja cu succes de mai bine de 5 ani.

Inscrierea în concurs a proiectelor/ideilor de business, dar și a participanților din public se poate face până pe 10 Aprilie 2018.

Juriul BusinessDrive startUp este format din patru antreprenori și Business Angels de notorietate: Dragoș Anastasiu (Tui / Eurolines), Ovidiu Șandor (Mulberry Development), Felix Pătrășcanu (FAN Courier) și Marius Ștefan (Autonom).

Formatul evenimentului este unul original, ce implică membrii juriului nu doar în analiza și selecția proiectelor de afaceri prezentate de concurenți din cadrul sesiunii de pitching, ci și în competiția din partea a doua prilejuită de o rundă de simulare de business pe platforma BusinessDrive, alături de toți participanții din public.

 

În procesul de evaluare și selecție a proiectelor, jurații vor avea în vedere criterii precum: oportunitatea reală de piață, originalitatea ideii, posibilitatea de monetizare, acuratețea și claritatea descrierii proiectului. La finalul sesiunii de pitching, moderată de Marius Ghenea, fiecare membru al juriului își va alege un finalist cu care va face apoi echipă  în partea a doua.

Runda de simulare de business, moderată de Dragoș Popescu, va implica, așadar, întreaga audiență într-un exercițiu în care membrii echipelor participante vor lua decizii de business, gestionând o afacere pe o piață virtuală generată de aplicația software BusinessDrive. Scenariul propus în cadrul simulării de business reproduce fidel contextul real economic, incluzând elemente cunoscute sau predictibile precum piața, concurența, legislația, dar și elemente aleatoare, ajutând la dezvoltarea competențelor manageriale și antreprenoriale ale participanților.

La fel ca în viața reală, vor exista câștigători, atât dintre concurenți – ce vor primi finanțare, resurse și know-how pentru proiectele lor, dar și dintre participanții din public – ce vor fi premiați cu vouchere de discount la programul mini-MBA BusinessDrive și alte premii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related