International School of Communication lansează cea de-a patra ediție a programului avansat de training în comunicare

International School of Communication lansează cea de-a patra ediție a programului avansat de training în comunicare

Renumita instituție britanică de training, International School of Communication va organiza, în parteneriat cu agenția Creative Business Management, cea de a patra ediție a programului internațional de training în comunicare. Cursurile se vor desfășura la București, în perioada 7-10 iunie 2018 și cuprind patru module de o zi cu teme diferite din domeniul comunicării. Anul acesta organizatorii au completat programul cu un curs nou, adaptat celor mai noi cerințe din domeniul comunicări digitale. Tema cursului este Content writing în digital și social media și va fi susținut de către Desiree Banugo, un profesionist în campanii de marketing digital care are în portofoliul său companii precum Yahoo, IMB, Shell, Jaguar, Vodafone și alții.

Prima zi de training este dedicată cursului de Strategii avansate de PR și comunicare. Susținut de expertul în comunicare Kelly Freeman, cursul se adresează specialiștilor în domeniu și antreprenorilor care înțeleg nevoia unei strategii în procesul de comunicare. Trainerul va pune accent pe comunicarea strategică, principalele teme pe care le va aborda sunt principiile și elementele esențiale ale strategiei de comunicare, identificarea publicului țintă și segmentarea eficientă a acestuia, stabilirea obiectivelor de comunicare, tactici, poziționare și integrarea elementelor importante.

În cea de-a doua zi se va desfășura cursul de Strategic event management. Cursul își propune să ducă activitatea de organizare de evenimente la un nivel strategic. Pe parcursul celor 8 ore de curs, trainerul va trece prin cele mai importante informații legate de setarea corectă a strategiei evenimentului. Această abilitate va folosi organizatorilor de evenimente să abordeze cu profesionalism organizarea evenimentelor, atât în raport cu clientul cât și cu furnizorii.

Cursul de Internal communication, programat pentru a treia zi este un masterclass de comunicare internă susținut de Kelly Freeman. Trainingul este structurat pe patru module fiecare concentrându-se pe un anumit set de concepte cheie: Principiile comunicării interne, Strategii și planificare în comunicarea internă, Platforme și canale ale comunicării interne, Campanii și programe de comunicare internă.

Cel de-al patrulea curs Content writing în digital și social media și va fi susținut de către Desiree Banugo și se va desfășura pe 10 iunie. În cadrul acestui modul, participanții vor afla care sunt cele mai nou tactici de utilizare a rețelelor sociale în scopul promovării și poziționării corecte a unui brand. Cu ajutorul exercițiilor practice, trainerul va evidenția noțiuni de content writing în social media și va lucra împreuna cu participanții la crearea unei strategii de social media.

Costul unui modul de o zi este de 275 de euro pentru participanții care își rezerva locul în early bird.

International School of Communication este una dintre cele mai bine cotate instituții de training din Marea Britanie, având și un centru de training în Dubai. La cursurile ISOC participă o mare varietate de cursanți, de la ofițeri de presă la prim-miniștri. ISOC este deținută și condusă de Pinnacle International, cea mai mare companie de training în comunicare și PR din lume. ISOC este acreditat de Consiliul de Acreditare Britanic – BAC, instituție a Guvernului Britanic responsabilă cu acordarea de calificări companiilor de training.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related