Winchester indeplineste 333 de dorinte cu Brands&Bears

Din ianuarie, Winchester ofera consumatorilor fideli din toata tara o noua promotie inedita. Conceptul creativ a fost dezvoltat de Brands&Bears si urmareste rasplatirea consumatorilor loiali Winchester intr-un mod neconventional, cu o partida de pescuit pesti ... de aur.

Afirmand "Winchester indeplineste 333 de dorinte!", promotia are ca premii nu mai putin de 333 de pesti si pestisori din aur masiv de 14K: 300 de pesti de 3 g, 30 de pesti de 30 g si 3 pesti de 300 g, ce pot fi castigati la tragerea la sorti de pe 18 martie.

Prin aceasta noua promotie, Winchester - numarul 3 la vanzari pe piata de tigarete din Romania - continua linia de comunicare a campaniei "De placere" din 2004, ca o marca ce insoteste consumatorul in momentele placute din viata de zi cu zi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related