Brandul BioSunLine® își consolidează poziționarea la nivel național susținut de WhitePR

Brandul BioSunLine® își consolidează poziționarea la nivel național susținut de WhitePR

Cel mai nou membru al familiei AC HELCOR®, companie farmaceutică fondată în urmă cu 30 de ani în România, devine un reper la nivel național pe piața suplimentelor alimentare.

Pe bună dreptate! BioSunLine® are toate atributele unui brand cu potențial de imagine, dar mai ales cu potențial de a face bine venind în întâmpinarea consumatorilor cu formule sigure și de cea mai bună calitate, la prețuri accesibile.

 

Producător român, expert în industria farmaceutică

Compania farmaceutică AC HELCOR® provine din Baia Mare și reprezintă rodul muncii asidue și perseverente a unei femei remarcabile, Elena Pop, farmacist de profesie. Încă de la început, compania s-a afirmat pe piața din România ca producător inovator de medicamente cu prescripție medicală și OTC, asumându-și o listă extinsă de realizări.

De la primele  comprimate retard, filmarea comprimatelor, ambalarea în blistere, producția de medicamente generice pe bază de: naproxen, sulfasalazină, loratadină, etc. în premieră în România, următorii pași ai grupului au fost  investiția în tehnologii avansate de producție și laborator, care au permis  inaugurarea Centrului de Cercetare-Dezvoltare AC HELCOR®, în cadrul căruia  activitățile moderne de control al calitații precum și de cercetare aplicativă, au contribuit la încredere și siguranța în produsele AC HELCOR® și BioSunLine®.

 

Etalon în industria farmaceutică din România

Brandul BioSunLine® a fost lansat în urmă cu 17 ani și reprezintă crezul fondatorilor săi de a face sănătatea accesibilă fiecăruia dintre noi. În plus, vitaminele și suplimentele alimentare sunt bazate pe ingrediente din surse naturale, de puritate farmaceutică: extracte standardizate, îndulcitori naturali, arome și coloranți naturali (din plante).

 

Domeniul suplimentelor alimentare este o piață dinamică și competitivă, însă noi ne bazăm pe o serie atribute unice și un portofoliu diversificat, pentru a răspunde cererii de pe piața din România, dar și exigențelor partenerilor noștri externi. Suntem pregătiți să punem la dispoziția românilor tratamente sigure, eficiente și accesibile.”, punctează Antonina Erena, Director Marketing și Dezvoltare la AC HELCOR.

 

Parteneriat susținut pe valori comune

Portofoliul BioSunLine® este unul generos și calitativ, fapt care susține campania de consolidare a poziționării de brand românesc ce impune cele mai înalte standarde pe plan național.

 

Noi credem că informația medicală este cu adevărat valoroasă, iar educarea consumatorului este atu-ul care ne va ajuta să poziționăm brandul corect într-o industrie înconjurată de atât de multe mituri și prejudecăți. Ce este important de avut în vedere într-un asemenea proiect este o abordare strategică unitară pe termen lung, consecventă și mai ales calitativă.”, declară Lavia Pavel, Owner WhitePR.

 

Cum arată piața de vitamine și suplimente alimentare în România

Românii pun preț pe prevenție și apelează la suplimente alimentare atunci când analizele relevă diverse carențe în organism. În plus, rutina de wellness ia din ce în ce mai mare amploare, atât în rândul sportivilor amatori, al oamenilor din corporații, care au nevoie de un boost de energie, precum și al părinților protectori.

Ce lipsește din peisaj, însă, este o comunicare transparentă. Campania de educare a consumatorilor inițiată de AC HELCOR® și White PR are rolul de a aduce informația medicală mai aproape de consumator, care va învăța să citească corect o etichetă și să poată alege suplimentele cele mai potrivite pentru nevoile sale. În plus, va învăța care sunt substanțele de care trebuie să se ferească și care este beneficiul real al unui supliment.

Contextul actual a potențat nevoia românilor de a investi timp și bani în sănătate, așadar accesul la informații relevante este foarte apreciat.

 

Cum comunică BioSunLine®

Pe lângă canalele proprii de socializare și blogul asociat site-ului biosunline.ro, unde va fi direcționată o parte din trafic, comunicarea se va desfășura prin intermediul platformelor online de renume național precum csid.ro, andreearaicu.ro, copilul.ro și altele. Iar pentru a susține credibilitatea comunicării, portavocea brandului vor fi specialiștii din echipa de Cercetare-Dezvoltare BioSunLine®, medici și farmaciști cu experiență în domeniul plantelor, nutriției, terapiilor convenționale și complementare.

Desigur, colaborarea cu bloggerii și influencerii de parenting, cunoscuți pentru un stil de viață sănătos, cu o comunitate cu afinitate mare cu cea a brandului, este la fel de importantă în comunicarea brandului.

Atributele care i-au impresionat în primul rând pe bloggeri? Bucuria de a susține un brand românesc, construit de o admirabilă femeie farmacist, cu un istoric impresionant de 30 de ani de inovație pentru sănătate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related