Lumea e mai frumoasă prin ferestrele colorate de copii

Lumea e mai frumoasă prin ferestrele colorate de copii

După un an de pandemie, în care au stat mai mult în casă, copiii au răspuns cu entuziasm invitației Itsy Bitsy și REHAU Window Solutions de a picta ferestrele prin care au privit lumea luni întregi. Peste 150 de familii au răspuns provocării lansate la 1UNIFEST și au intrat în campania „Creionează lumea de la fereastra ta”. Cu puțin roz, albastru și alte culori vii, lumea se vede diferit,

Studiile realizate de-a lungul timpului au arătat rolul extrem de important al ferestrelor în viața unui copil. Expunerea copiilor la suficientă lumină naturală crește capacitatea lor de concentrare, sporește starea de bine și influențează în mod pozitiv starea de sănătate. Copiii care nu au suficientă lumină naturală în casă și la școală, care nu au o iluminare bună a camerei prin poziționarea corectă și dimensiunea optimă a ferestrelor, au adesea deficit de vitamina D, un ritm biologic perturbat și o stare generală mai proastă.

„Ne bucurăm că noua campanie lansată de Itsy Bitsy și REHAU Window Solutions a făcut din ferestrele copiilor spații de expoziție, de exprimare a creativității, și a reprezentat un motiv de bună dispoziție pentru toată familia în această perioadă dificilă. Este un demers prin care sperăm că, pe lângă bucuria creată, am adus din nou în prim-plan importanța ferestrelor și luminii naturale pentru dezvoltarea celor mici”, a declarat Echipa Itsy Bitsy.

„Suntem mândri că am avut șansa să ne alăturăm acestei campanii și să aducem zâmbete pe chipurile copiilor și familiilor lor. Inițiativa ajută la consolidarea misiunii pe care REHAU și-a asumat-o de-a lungul celor peste 70 de ani de existență la nivel global, aceea de a spori confortul prin soluțiile sale. Copiii au și ei nevoie de confort și libertate de exprimare pentru o creștere sănătoasă. Ferestrele și ușile REHAU Window Solutions răspund cu brio cererii de spatii pline de lumină naturală, solicitare care nu a fost niciodată atât de mare ca în prezent”, a declarat Mihaela Paraschiv, Corporate Communication & Marketing Manager REHAU România.

Campania Itsy Bitsy și REHAU Window Solutions a premiat cele mai frumoase 20 de picturi pe ferestre. 10 dintre câștigători au fost răsplătiți cu seturi de pictură și desen Art4Arrist cu 145 piese, iar ceilalți 10 au primit câte o placă grafică Tablet Notepad digital LCD de 8,5 inch.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related