Parteneriat strategic - Deutsche Post World Net si UNICEF

Deutsche Post World Net si UNICEF au lansat un parteneriat la nivel global, sub sloganul "We deliver help.", scopul acestei initiative fiind reducerea ratei mortalitatii infantile.

Alaturi de UNICEF, Deutsche Post World Net se va axa pe imbunatatirea serviciilor medicale in regiuni in care rata mortalitatii a atins cote mari. Serviciile oferite de companie vor fi considerate ca si donatie catre UNICEF, organizatia urmand sa primeasca de la partenerul sau si sprijin financiar suplimentar pentru diferite proiecte, ca de exemplu cel pentru combaterea malariei. Procesele logistice curente de care beneficiaza UNICEF vor fi analizate si imbunatatite, acolo unde se considera necesar - ca si in cazul stocarii si distribuirii vaccinelor sensibile la variatii de temperatura. Cei 500.000 de angajati ai Grupului vor fi implicati in asigurarea succesului pe termen lung al acestui parteneriat, oferindu-li-se posibilitatea de a face donatii individuale, de a participa la activitati de strangere de fonduri sau de a se oferi ca voluntari la diferite proiecte ale organizatiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related