PENNY lansează mascota SuporteRO, care va susține Echipa Națională de Fotbal a României

PENNY lansează mascota SuporteRO, care va susține Echipa Națională de Fotbal a României
  • Ciobănescul Carpatin este simbolul național ales de sponsorul principal al Echipei de Fotbal a României pentru a-i susține pe tricolori și pentru a marca implicarea PENNY în promovarea acestui sport;
  • Lansarea mascotei face parte din campania SuporteRO, inițiată de PENNY în cadrul parteneriatului cu Federația Română de Fotbal din dorința de a le dedica experiențe și produse speciale tuturor susținătorilor fotbalului românesc;
  • Ciobănescul Carpatin este un suporter veritabil, care îmbină forța, inteligența, curajul, pasiunea și devotamentul pentru fotbal;
  • În perioada 9-12 noiembrie 2021, mascota își așteaptă fanii pe canalele de comunicare PENNY, pentru a contribui la găsirea celui mai potrivit nume pentru acest simbol românesc și sportiv.

Un câine Ciobănesc Carpatin este noua mascotă care va susține Echipa Națională a României.

Mascota SuporteRO va fi prezentă la următorul meci oficial al tricolorilor, cel cu Islanda, din 11 noiembrie. Ciobănescul va fi prezent în tribunele din Ghencea, de unde își va încuraja echipa într-un mod cu totul special. Apariția lui este cu atât mai importantă cu cât meciul cu Islanda reprezintă una dintre întâlnirile decisive ale Naționalei pentru a ajunge la barajul preliminariilor Campionatului Mondial din 2022. Presiunea apasă și pe umerii mascotei: este prima apariție publică, primul meci greu, iar misiunea ei este să transmită jucătorilor cea mai bună energie, în absența suporterilor.

Suporterii sunt cei care vor alege numele mascotei în cadrul unui concurs special, lansat de PENNY, sponsorul principal al Echipei Naționale de Fotbal. Acesta se va desfășura în perioada 9-12 noiembrie 2021 pe pagina de Facebook PENNY și Instagram PENNY și presupune ca fiecare participant să posteze o sugestie de nume pentru viitoarea mascotă a Echipei Naționale. Numele acesteia va fi ales prin vot.

Cei care vor propune un nume pentru mascotă trebuie să cunoască și câteva elemente distinctive ale acestui Ciobănesc Carpatin: are un joc de picior excelent, brațe puternice, este plin de energie și loial Echipei Naționale de Fotbal, dar și tuturor fanilor fotbalului românesc. 

„Trebuie să recunoaștem că fotbalul are această calitate importantă de a apropia oamenii și de a-i încărca cu emoții intense. Oamenii se atașează de o echipă de fotbal – de un club, de Echipa de Națională sau pur și simplu de echipa din localitatea lor - și ajung să asocieze această apartenență cu o formă de loialitate, de reprezentare, ba chiar patriotism. Ei bine, mascota SuporteRo exact asta marchează – apropierea, emoția și pasiunea pentru fotbal”, a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România.

Continuăm comunicarea cu suporterii Echipei Naționale prin lansarea mascotei SuporteRO alături de PENNY. Mai presus de performanță, fotbalul este despre pasiune, emoție și susținere. Fără suporteri fotbalul nu are aceeași strălucire și vedem acest lucru mai ales acum, într-un moment decisiv pentru cea mai iubită echipă, când fanii nu pot fi alături de jucătorii lor favoriți. De azi înainte, prin mascota SuporteRO, tricolorii vor avea mereu suporterii alături de ei, căci noua mascotă reprezintă fiecare inimă de român ce bate pentru Echipa Națională la fiecare meci.”, a declarat Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de fotbal.

Ciobănescul Carpatin face parte din familia SuporteRO, un proiect lansat de PENNY România din dorința de a dedica experiențe și produse speciale tuturor susținătorilor fotbalului românesc. SuporteRO este prima marcă proprie realizată de PENNY în parteneriat cu Federația Română de Fotbal (FRF). Lansarea ei are la bază platforma de comunicare „Fotbalul ne unește”, care marchează șase ani de continuitate și dedicare PENNY pentru cel mai iubit sport din România, fotbalul.

Mascota SuporteRO se adresează susținătorilor fotbalului românesc și jucătorilor de fotbal de toate vârstele. La fel și produsele din această gamă, care vor ajunge la 70 de sortimente până la finalul anului și vor acoperi diverse categorii: băuturi nealcoolice (ape cu vitamine, băuturi izotonice, băutură energizantă), o mare varietate de snackuri, accesorii pentru fani, produse pentru petreceri în aer liber, echipamente sportive, etc.

 

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 288 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din 5.500 de angajați.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related