Marketingul inovatiilor in retail - Dr. Adina Săniuță | Editura Pro Universitaria, 2021

Marketingul inovatiilor in retail - Dr. Adina Săniuță | Editura Pro Universitaria, 2021

Lucrarea ,,Marketingul Inovațiilor în Retail” evidențiază o structură logică, fiind dezvoltată în mod cuprinzător de la general spre particular.

Concentrându-se asupra abordării marketingului inovației în contextul general de dezvoltare a domeniului și mai ales a societății bazate pe cunoaștere, autoarea evidențiază locul inovației în cadrul evoluției marketingului contemporan. Demersul autoarei este unul deosebit de atent structurat și de detaliat, evidențiindu-se diferite tipuri de inovare, rolurile personalului din organizații care se confruntă cu diferite aspecte, procese și probleme legate de inovație (activatori, căutători, creatori, dezvoltatori, executori, moderatori), cât și tipurile de inovații la care recurg companiile: inovația de produs, de proces, de marketing, specifică organizației, de susținere, disruptivă, sistemică.

 

Cartea a apărut la Editura Pro Universitaria.

 

Info:

Ediția 2021, paperback
Dimensiuni: 137 x 200
219 pagini
ISBN: 978-606-26-1323-5

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related