Arta vanzarii - Zig Ziglar | Editura Amaltea, 2002

Arta vanzarii - Zig Ziglar | Editura Amaltea, 2002

O carte scrisă pentru cei "din linia întâi" din orice afacere: cei care fac vânzările.

Zig Ziglar spune că a înțeles ce înseamnă vânzările în momentul în care, copil fiind, a văzut un vânzător de Biblii care, atunci când un potențial client i-a spus că n-are bani să cumpere una, a întins Cartea Sfânta spre el și l-a rugat, cu o voce stinsă: "Pune mâna aici și mai spune o dată, te rog!".

În timp ce majoritatea afacerilor au atins un prag de saturație, Arta vânzării nu are limite. Ziglar ne arată cum întreprinzătorii și managerii pot evita capcanele prin deprinderea tehnicilor vânzării de la cei care promovează produse și servicii în mod profesionist.

 

Zig Ziglar este o autoritate în domeniul motivației și dezvoltării personale. El este creierul din spatele cursului „EU POT” („I CAN”), care se predă în mai mult de 3.000 de școli. Companii din întreaga lume îi folosesc cărțile, programele video și CD-urile de formare pentru a-și instrui și motiva eficient angajații.

Zig Ziglar a îmbunătățit cariera multor oameni prin strategii valoroase care ținteau nu doar optimizarea vânzărilor, ci și cum să o facă în mod profesionist.

 

 

Cartea a apărut în România la Editura Amaltea.

 

Info:

  • Titlul original: The Art of Selling
  • Ediția 2002, broșată
  • Traducător: Aureliana Ionescu
  • Dimensiuni: 14 x 21 cm
  • 256 pagini
  • ISBN: 973-9397-32-8
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related