Fenomenul GTI la "GTI mania "

"GTI mania" - evenimentul organizat recent de ICON Advertising pentru clientul - Porsche Bucuresti Nord, dealer Volkswagen, lider al furnizorilor de masini compacte sportive, i-a adunat pentru prima data pe posesorii de Golf GTI, R32 sau Polo GTI cu ocazia aniversarii celor 30 de ani impliniti de la lansarea primului GTI.

GTI-ul este de fapt un fenomen, o marca in cadrul altei marci, o filosofie auto materializata prin metal, plastic si un design de exceptie - este originalul "hot hatch". Practic, GTI marcheaza masinile sport ale VW. Evenimentul in sine - a fost o reuniune foarte prietenoasa, organizata in spiritul GTI, in care invitatii s-au cunoscut si si-au impartasit din experientele traite alaturi de GTI-urile lor. Combinatia de momente reale, de impact, cu multa energie proiectate live de Vj au incins atmosfera si au continuat traditia in stilul legendar de GTI - inovativ, emotional, nonconformist si foarte dinamic.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related