funny propune proba costumului de baie in noua campanie Cosmopolitan

Agentia funny s-a ocupat de comunicarea noului supliment Diete & Fitness de la Cosmopolitan, printr-o campanie ce va fi derulata in toate publicatiile grupului Sanoma Hearst Romania, in locatiile OOPS, pe radio si la punctele de vanzare.

Headline-ul campaniei este "Ti-e frica de costumul de baie?", mesaj sustinut vizual printr-un costum de baie care, in sertar, ia forma unei masti infricosatoare.

"Parasind calea deja super-batatorita a imaginilor idilice cu femei care mai de care mai aratoase si senzuale si a discursului super-optimist, funny a ales varianta directa si a decis sa puna target-ul sa-si confrunte cea mai groaznica teama de sezon: proba costumului de baie (…) Un vizual sugestiv, un mesaj simplu care vin sa faca diferenta intr-un peisaj intesat cu campanii pentru atat de numeroasele produse de sezon", declara Silviu Culea, Creative Director, intr-un comunicat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related