Help Net anunță o nouă platformă de comunicare, „Binele la îndemână”, un demers care își propune să readucă în centrul vieții de zi cu zi gesturile simple, dar esențiale, prin care binele devine mai accesibil. Lansarea campaniei este marcată printr-un spot TV ce reprezintă primul pas spre un nou mindset: binele trăit zi de zi.
Într-o perioadă în care ritmul cotidian ne face adesea să uităm ce contează cu adevărat și să amânăm binele, pus des pe seama unor scopuri mărețe, îndepărate, Help Net propune o schimbare de perspectivă. „Binele la îndemână” nu este doar o platformă de comunicare, ci o promisiune că fiecare interacțiune cu brandul, de la farmaciile Help Net până la prezența sa în comunitate, are menirea de a provoca oamenii să vadă binele din fiecare zi.
Un element central al acestei viziuni este recunoașterea rolului farmacistului. Mai mult decât un specialist, farmacistul Help Net devine un mic agent al binelui, prin care valorile brandului prind viață zi de zi. Empatia, atenția și sprijinul oferit în momentele importante transformă interacțiunile cotidiene în experiențe de bine.
Lansarea campaniei „Binele la îndemână” marchează începutul unei colaborări de lungă durată între Help Net și agenția Propaganda. Împreună, cele două echipe își propun să dezvolte campanii și inițiative care să aducă mai aproape de oameni valorile brandului și să inspire o viață cu mai mult bine, zi de zi.
„Ne place să credem că putem păcăli timpul. Ne mințim că vom recupera somnul, că odihna poate aștepta, că binele mai suportă încă o amânare. Și așa, binele nostru rămâne mereu pe răspoimâine. Adevărul e că nu păcălești timpul, iar binele nu stă să aștepte. El e aici, în lucrurile simple, în alegerea de azi. Tot ce avem de făcut e să ne aducem aminte cât de la îndemână e să fim bine. Și exact asta vrem să arătăm, că binele începe când te hotărăști să-l trăiești.”, Silviu Antohe, Creative Director Propaganda.
„Ne-am dorit ca povestea din spot să nu rămână doar pe ecrane, ci să devină parte din realitate. De aceea am gândit o campanie care să treacă dincolo de ecrane și să se introducă natural, organic în viața de zi cu zi. De la un mural plin de culoare, la apariții prin oraș și în social media, ne-am propus să transformăm ideea creativă într-o experiență de zi cu zi, pe care oamenii să o întâlnească, să o împărtășească și poate cel mai important, să o trăiască.” Andreea Popa, Creative Propaganda.
Echipele care au lucrat la campanie:
PROPAGANDA:
Creative Director Propaganda: Silviu Antohe
Senior Art director: Mario Niculae
Senior copywriter: Andreea Popa
Client Service Director: Andreea Cârciumaru
Senior account manager: Andreea Ciora
Audio video Director: Marcela Moldovan
Senior strategic planner: Loredana Saru
HELP NET
Marketing Manager Help Net Farma – Oana Safta
LOOPS PRODUCTION
Director: Andrei Mîndru
DOP: Bobo Filip
Producer: Radu Lupu
PROPAGANDA este o agenție independentă, fondată în 2002, care oferă clienților săi servicii integrate de comunicare, de la strategie de brand și creație până la producție sau dezvoltare și implementare media, PR și digital. PROPAGANDA crede în Creative Marketing, campaniile sale fiind apreciate și premiate în cadrul festivalurilor naționale și internaționale, atât pentru creativitate, cât și pentru eficiență; festivaluri la care a obținut peste 60 de premii, printre care 19 premii Effie.






















