Studiu: Publicitatea online din SUA a crescut cu 16,7% in primul trimestru din 2007

Cheltuielile publicitare online din SUA pentru primul trimestru din anul 2007 au crescut cu 16,7% fata de aceeasi perioada a anului 2006 si au ajuns la 2,7 miliarde de dolari, potrivit unui studiu realizat de agentia TNS Media Intelligence.

In ciuda cresterii domeniului online, totalul cheltuielilor publicitare din media americane au scazut in primele trei luni ale anului 2007 cu 0,3% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Ele au ajuns la valoarea de 34,92 de miliarde de dolari.

In publicitatea online au fost cheltuite 2,7 miliarde de dolari, iar din aceste cheltuieli cea mai importanta categorie a fost reprezentata de publicitatea la serviciile financiare, care a inregistrat cheltuieli de 488,7 milioane de dolari. Publicitatea la serviciile financiare a crescut astfel, in primul trimestru al anului 2007, cu 51,2% fata de aceeasi perioada a anului 2006.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune